من تموم قصه هام قصه ی توست...
نوشته شده توسط : MaryaM

 

من تموم قصه هام قصه ی توست



اگه غمگینه، اگه غمگینه اون از قصه ی توست



یه دفه مثل یه آهو توی صحراها رمیدی



بس که چشم تو قشنگ بود گله ی گرگ و ندیدی



دل نبود توی دلم



تو رو گرگا نبینن



اونا با دندون تیز



به کمینت نشینن



الهی من فدای تو



چیکار کنم برای تو



اگه تو این بیابونا خاری بره به پای تو

یه دفه مثل پرنده قفس عشقو شکستی



پر زدی تو آسمونا رفتی اون دورا نشستی



دل نبود توی دلم



گم نشی تو کوچه باغا



غروبا که تاریکه



نریزن سرت کلاغا



نخوره سنگی به بالت پرت نشه فکر و خیالت



من تموم قصه هام قصه ی توست



اگه غمگینه اون از قصه ی توست



یه دفه مثل یه گل، رفتی تو دست خزون



سیل و بارون و تگرگ میومد از آسمون



بردم تو گلخونه



که نریزه رو سرت



که یه وقت خیس نشه



یخ کنه بال و پرت



نشکنی زیر تگرگ



نریزه از تو یه برگ



من تموم قصه هام قصه ی توست



یه دفه مثل یه شمع داشتی خاموش میشدی



آره پروانه شدم که پرام سوخته شه



که آتیش دل تو به دلم دوخته شه



که بسوزه پر و بالم



که راحت بشه خیالم



دارم از تو می نویسم



تو که غم داره نگات



اگه دوست داشتی بگو، تا بازم بگم برات



اینقده می گم تا خسته شم



با عشق تو شکسته شم



من تموم قصه هام غصه ی توست






:: موضوعات مرتبط: عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: